I cannot download transactions from WSECU - I am still waiting for support response from you

's Avatar

mariellec

15 May, 2015 07:54 PM

My bank, WSECU, and I, I have spent HOURS now trying to troubleshoot a connection issue that I wrote to you about two days ago. A previous email to the support address listed in the application bounced back, but I did get a receipt acknowledgement for the email I sent through this page. So I know you have heard about the problem. WSECU says that they contacted you and that you told them that you were familiar with my problem and that you could help me fix it, but still NOBODY from your company has contacted me to help. In my previous email to you, I detailed all of the troubleshooting I had done, as well as the error messages that I am receiving. All my other accounts work fine, and ALL accounts from WSECU do not, yet the people from WSECU tell me that they downloaded moneydance on computer and tried it in their office and it works.

I need SUPPORT and I cannot get the information I need from the blog. Will someone PLEASE do me the courtesy of responding to my emails and provide the support I paid for when I bought the product.

  1. Ben Spencer closed this discussion on 15 May, 2015 09:03 PM.

Comments are currently closed for this discussion. You can start a new one.

Keyboard shortcuts

Generic

? Show this help
ESC Blurs the current field

Comment Form

r Focus the comment reply box
^ + ↩ Submit the comment

You can use Command ⌘ instead of Control ^ on Mac

Recent Discussions

29 May, 2024 07:01 AM
29 May, 2024 06:26 AM
29 May, 2024 02:38 AM
29 May, 2024 12:43 AM
28 May, 2024 11:59 PM